VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan

  • masa pelepasan:2024-01-31 20:57:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:567
  • Penerangan pantas:

    Varga,Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka

Kandungan artikel

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Operasi pengubah tenggelam minyak

VargaPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

ChimbarongoApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Pemburukan pengisihan Solenoid


VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering,VargaKehilangan piawai pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Transformer adalah

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum,VargaKomposisi pengubah kuasa jenis kering, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

reformUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, dll.


VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Jabatan jualanPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.),VargaPenukar jenis kotak 100, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

VargaSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

VargaMaklumat produk lain
  • VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

    VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

  • IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

    IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

  • IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

    BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

  • LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

    LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

  • LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

    LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

  • WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

    WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

  • segera:Peringatan: Maklumat VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan memberi anda VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan oleh syarikat kami, perkhidmatan VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan. VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VargaMinyak Transformer ditenggelamkanPengurusan ujian kebolehtelapan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!